måndag 3 augusti 2009

Vilket jävla semesterväder!

Idag har det regnat i stort sett hela dagen, eller ialla fall sen jag steg upp vid 10-tiden. Idag var det dags att cykla till laboratoriet på Umas, för provtagning inför kommande operation av en styck gallblåsa som ska bort. Och ja, det regnade när jag cyklade dit och hem, men det finns ju inget dåligt väder sägs det. När jag kom hem gjorde jag frukost och satte mig och kollade på film- Mammut. Ganska bra, en tjejfilm.

Fick bege mig ner på mobilia under eftermiddagen, nåt märkligt har det varit med mina telefoner ett tag, dom ville inte laddas trots nya batterier. Så det var bara att införskaffa sig en ny, det funkar inte med en gammal telefon med snurrskiva om man ska släppa in genom ytterdörren=). Så det blev en ny fin tunn doro, nu ska jag bara lista ut alla funktioner=). Passade oxå på att köpa mig en pedometer, eller på ett enklare språk en ny stegräknare som jag kan ha i fickan eller runt halsen, passar mig bättre då strumpor inte är min grej. Hoppas på bättre väder imorgon så man kan vara ute, men samtidigt borde jag fixa lite här hemma, det behöver dammsugas och tvättas, bara tråkiga sysslor som är ett måste. Men för dom som började jobba idag efter semester måste det ha varit lite lättare för när det ösregnar.
Nu ska jag spela lite, det var läääääänge sedan.
So long......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar