tisdag 18 augusti 2009

Hmmmm, hur dum är jag????

Min söta söta Oscar har många sköna stilar!Idag har jag, festivalhataren varit där i 6 timmar. Ja, jag vet jag är dum i huvudet. Men det bjuder jag på=). Pia och jag skulle dit och kolla om där var nåt att handla, men hallå! Där var ju knappt några stånd med saker. Hur tänkte dom? Och varför lägga det bakom alltihopa på en cykelbana? Detta tyckte jag såg kul ut, att gå i en badboll! Det verkade jobbigt.
Här har vi en som kan stå still och vara tyst, inget jobb för mig alltså!
Pia & Miko tycker det är kul när jag fotar dom medans dom äter=) Idag åts det texasburgare, så där gott. Starkt, torrt bröd och snålt med såsen.
När vi skulle gå hem ville Miko och Pia ha en kopp kaffe innan så stannade vi på nåt uteställe på Gustav Adolfs torg. Och då skulle Björn Ranelid göra ett framträdde och fan vad han var kul!
Han är verkligen född med talets gåva och kan fånga publiken, det var många härliga skratt. Samtidigt som han var allvarlig. Han sa nåt fint, "Simmar från stranden Jag till stranden Du, i havet Vi".

Med dom orden säger jag nattinatti, och behandla andra som du själv vill bli behandlad!



1 kommentar:

  1. ja du festivalfiraren, man slutar aldrig att förundra sig, du på festivalen??? kramisar

    SvaraRadera