måndag 24 augusti 2009

Helgen!

Började helgen med att jobba, så var man tillbaka igen. Har iofs jobbat dagtid med ändå. Så fort man kommer in i det. Är det bra eller dåligt? Borde man vara ledig längre så man glömde, eller?
Det var ialla fall helt ok att jobba. Ska göra det inatt med. Hur ska det gå? Har inte varit vaken en hel natt på läääääänge. Så idag har det plockats undan, fixat Depeche Mode biljetter till M och vilats. Ska bara plocka undan tvätten med sen är helgens aktiviteter som bortblåsta=).
I lördags kväll var vi ialla fall och grillade hos Johnny i Svedala, vi kom äntligen iväg efter det att jag hade surat klart, mitt humör är kanske inte riktigt på topp just nu av olika anledningar. Men det kommer säkert lösa sig det med. Nu till Johhnys grill, det var trevligt men jävligt mycket mygg. Jörgen var lite sur när man frågade han om festivalen och om han vill skicka saker men det är som vanligt, han klarar inte leka flera.

Vädret var fint och vi kunde sitta ute(trots myggen), Som vanligt skötte Johnny grillen. han kan det=). Vi hade ett ny till skott med- Charlotte. Synd, hon inte är med oftare för hon jäkligt rolig.
Miko var oxå med, snygg bild så här från sidan. Jag klädde in mig för att slippa myggen!


Hela Söndagen tillbringade jag i tvättstugan, hur många tvättar jag till? Illa nog är det bara till mig men när man ser hur mycket där var undrade man ju.
På kvällen var det bio som gällde med Camilla, vi såg Sommaren med Göran. Fan, den var rolig rakt igen. Roliga repliker och händelser. Man skrattade i stort sett hela tiden. Så, se den!!!


Nu ska tvätten plockas undan, vilas och duschas sen ska jag äta hos Miko. Ha det super bra tills nästa gång. So long!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar