fredag 28 augusti 2009

Så var man lite ledig....

....ja, man måste ju mjukstarta efter sjukdom och semester. Jobbade mina 2 timbanksnätter i måndags och tisdags, usch vad trött jag var. Men det blir nog bra det med när jag kommer in i det. Det blev ju inte många timmars sömn heller på onsdagmorgon för det var ju nätverksträff, vilket var kul. Sen försvann den dagen och här sitter jag nu, inte trött men inte pigg heller så jag får väl göra som min lillasyster, lägga mig i sällskap av en film så är man garanterad sömn
Var flitig som bara den här hemma på fm. rensade på mitt skrivbord och under alla grejor var det riktigt fint=). Nu är här lite yta för Oscar att ligga på så han slipper tränga in sig mellan skärmen och tangentbordet. Var minsann nere och slängde miljösopor med. Ibland så=).
Imorgon kommer Ulrika hem, hon och Awa har varit på Mallorca en vecka. Hon är saknad, det känns som det är evigheter vi sågs fast jag vet att det inte var så länge sedan. Men vi har ju faktiskt inte setts så mycket under sommaren. Så nu jäklar ska jag plåga henne med mitt sällskap. Nu ska jag i säng, har lite att göra imorgon. Skönhetsvård, det ska bli både fotvård och ett besök hos frissan.
Tills nästa gång, so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar