tisdag 1 september 2009

Biodags!

Idag har jag gått av mitt pass, har ju bara jobbat 2 nätter denna gången, men det får jag ta igen lite senare i höst. Har ju en tvångstanke om jag inte ska sova för länge den här dagen eftersom jag ska komma i säng på kvällen, det kommer ju en dag imorgon med. Det blev bara lite drygt 4 timmar sen ringde klockan. Men upp kom jag och in i duschen för det var ju biodags och filmen började kl 17.40. Ja, himla bra tid, dom som slutar kl 16 hinner knappt hem och vända. Som ni ser såg vi Inglurious Basterds, den började segt men tog och blev riktigt bra, och ganska kul på sina ställen även om del scener var lite räliga. Absolut sevärd! Jag ger den 4 fido av 5. Imorgon ska jag bara vara på dagen är tanken, ska ringa gatukontoret som en gnällig kärring och i fråga sätta deras tanke om att släcka vissa trafikljus på kvällen. Är det smart att göra det vid en sväng där bilarna kör som dom stulit bilen och man knappt vågar cykla över? Vet inte riktigt vart man ringer om det, men det löser sig nog! Nu ska jag i säng, tänkte se om jag orkar se CSI eller om tittorna stängs innan det är slut, så
alla ni där ute, hoppas er dag har varit lika bra som min!
So long!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar