måndag 28 september 2009

Här kommer kvällens berättelse!

Ja, nu kommer den utlovade berättelsen om vår kväll när vi var och såg chippendales. Det var ju M och jag, när jag skulle gå välte Oscar ner en glaskruka så, det var bara att börja plocka sen ringa mamma så fick hon komma och avsluta det. Sen åkte vi till restaurangen där vi skulle äta. Det var turkiskt som gällde, det var gott men inte den snabbaste servicen. Så det blev att äta lite snabbt när maten väl kom. Men det gick ju det med. Uppklädda som vi var, fina till kvällensära. Jag hade kjol, tunika och mina nya stövlar, attans vad trött jag blev i fötterna men sko skavet uteblev. M, var fin i svarta byxor och tunika. Väl framme vid konserthuset där det skulle vara stod det en hel del "galna" kvinnor. Är det reaktionen på avklädda män? Jag sa, att det var kvinnoförnedrande, inte för att dom klär av sig pojkarna utan för hur vi beter oss. Men men, det var en väldigt roliga kväll och jag är glad att jag var där med M. För ingen kan skratta som oss. Kanske var vi för nyktra men som M sa, annars hade vi nog gjort bort mer än andra där=). Och det är väl sant, för det har ju hänt förr.
Som sagt, här var verkligen nåt att titta på. Fina kroppar och söta rumpor.
Efter det hela åkte vi hem till mig, satte oss på balkongen och drack vin. En kväll/natt att vara nöjd med. Tack M för du drog med mig!!
So long tills nästa gång!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar