lördag 12 september 2009

Äntligen helg, eller!!??

Så var det fredag och allt vad det innebär, helgledigt för en del och jobb för andra. Själv har jag jobbat mina 4 nätter men ska jobba timbank i helgen, dagtid och det är ju jäkligt skönt. Då får man ialla fall sova på natten. Var hos Cristin en sväng i eftermiddags, det börjar nalkas jultidningar och pandasaker och hennes son säljer. Så det blir Panda där och jultidningar av Benjamin och Awa, man får ju dela på det så alla känner på det.
Nu har dom kommit mina omtalade stövlar, stövlarna jag fick men som var förstora men nu har dom kommit och passar så nu är det väl skoskav som gäller, men vill man vara fin får man lida pin, eller vad är det man brukar säga?

Så här ser dom ialla fall ut, dom gör sig inte riktigt på bilden men är skitsnygga i verkligheten.
ojoj, är det jag Åsa som ska börja andvända kjol? Vad har hänt?
Har ju haft värsta bråket med Miko, men vi fick pratat ut så nu är det löst(tills nästa gång jag dampar) Vi har sett Wallander ikväll, sen blev det spelandes Diablo, han hos sig men ändå tillsammans. Det är framtiden det=), jag som inte tror på datans utveckling. Visst är jag söt?=)
Nu ska jag i säng så jag inte är helt död imorgon och har ni tur får ni då en bild på mina nya gummistövlar.
So long!

1 kommentar:

  1. gomorron, skitsnygga stövlar. ha en härlig söndag. kramisar

    SvaraRadera