söndag 6 september 2009

Dagen efter och allt vad det innebär!

Igår var det som sagt dax för kräftskiva, vi var ju på min balkong eftersom jag aldrig kan hålla tyst. Så spontant och knyte blev det, men kul hade vi! Fast det var en märklig kväll. Ingen kom till utsatt tid Johnny men han var på tok för tidig. Menmen, det är vad man gör det till! Så nu kommer kvällens berättelse!
Här ser ni en del festfolket, Richard, Ulrika & Rik. alla åt ju inte kräftor, men vad gör det bara man blir nätt. Pia, André & Johnny var också med. Här sugs och slörpas det, attans vad gott det är, synd bara man äter det så sällan.När spriten går in försvinner ljudnivån=), så en del samtal var höga och livliga. Men än har ingen klagat=). Alla verkar ha trevligt ialla fall.Ulrika & Rik, hamnade längst in. Min balkong är ju inte hur stor som helst, men nu visste vi ju var vi hade dom=).Här har ni mig, till kvällens ära. Har värsta håret att göra vid, men vad sjutton jag var ju bland vänner så.Även Miko var med såklart. det var så här vi såg honom, kanske med ett mindre glas emellanåt,
men är det kräftskiva så är det=). En lååååååång men rolig kväll, en del vill ju aldrig gå hem=). Så idag har man varit lagom pigg och road av städa undan från igår men det och tvättat har jag gjort, så nu kallar snart sängen ska till tandläkaren imorgon fm, men jag går ju på natten så det bli si och så med sovandet om man ska ställa en klocka med, men men allt går om man vill så tills nästa gång..... so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar