onsdag 23 september 2009

En klassiker!

Det är väl oftast så här det är, Oscar går på bordet som om det vore det mest normala och när man säger till honom tittar han på en som om man var dum i huvudet.
Idag var jag som bedövad när det var dax att stiga upp, fast jag släckte tv:n strax efter 12. Kom ialla fall i till medarbetarsamtal, det gick bra. Inga vredesutbrott från mig, så jag får stanna ett tag till=). En sak som jag kom fram till var att jag ska det som stör mig med tiderna med den det gäller, fast jag tycker det är chefens jobb. Men som hon sa, skulle du inte vilja höra det från en arbetskamrat innan chefen tog det. Och jo, det skulle jag nog. Efter det var det dax för nätverksträff, riktigt kul och trevligt, ett bra gäng har det blivit av oss, trots den varierande åldern.
Hmmm, nu börjar man känna att hösten är på väg, ikväll när jag varit och handlat var det riktigt kallt när jag cyklade hem. Var ju hos mamma med en sväng efter jobb, fick middag(kyckling, ris & curry) sen somnade jag på hennes säng en timme, attans skönt. bara synd egentligen för det innebär att jag inte kommer i säng ikväll och jag som ska jobba imorgon. Ingen sovmorgon direkt, men det går det med. kanske kan spela lite med Miko när han kommer hem=).
Nu ska jag ialla fall ringa Camilla, hon jobbar så det kan vi prata bort en stund eller två.
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar