måndag 14 september 2009

Nu ska det njutas....

... av ett par dagars ledighet, vilket ska bli väldigt skönt! Var trött som ingen annan när jag kom hem efter jobb, har ju plockat fram stegräknaren igen och nu visar den 11 613 steg, jag är ganska nöjd med resultatet. Imorgon får den med vila=). Såg "Män som hatar kvinnor" i lördags, den var riktigt bra så nu har jag bokat nästa med. Det gäller att vara ute i god tid=). Helgen har varit lugn, inga bravader- bara jobb. Har suttit och spelat Diablo med Miko, nu börjar jag med tycka det är kul, kanske för jag fattar det.
Här kommer den utlovade bilden på mina nya gummistövlar: Inte så snygga, men väldigt sköna.
Så har det börjats sälja jultidningar, alltid kul och alltid hittar man nåt man vill ha.
Min bror med familj känner sig krassliga, sänd dom en tanke!(hur kul är det att vara sjuk?)
Nu ska jag lägga mig igen, trött i hela kroppen, har ju jobbat 8 dagar i sträck(det är självförvållat) men men, nu är det ialla fall gjort.
Ha det toppen och so long....

1 kommentar:

  1. man tackar för omtanken. hoppas att du mår bättre än oss. ha en härlig onsdag. kramisar svägerskan

    SvaraRadera