söndag 20 september 2009

Arbete, sova och en jäkla hosta!

Så var man på sluttampen av passet, har jobbat mer än hälften. Skööönt! Med tanke på att sömnen blir så där pga en jäkla förkylning som börjat ge med sig men som i stället har kommit med hosta som gör sig påmind var gång jag närmar mig sängen. Och när jag väl har somnat då går min nya granne igång med renoveringen. Fan, det är underbart att jobba natt och få sova i allt oväsen. Men jag ska inte klaga det finns dom som har det värre, det kunde varit svininfluensan(så fick jag med det idag med). Idag var det middag hos Miko innan det var dags att cykla till jobb, det var den sista innan vardagarna för f.r.o.m imorgon börjar han jobba kväll. Skönt för honom, att han äntligen slipper morgnarna Ska berätta en kul sak som hände imorse när jag cyklade hem, stannade till för att köpa mig en bulle och när jag ska vända mig om och gå ut, då står hon där en av plågoandarna som ringer och smsar mig på nätterna. Det enda jag sa var, här har du mig i egen hög person, sen gick jag därifrån. Där stod hon glodde, men har inte hört av sig sen. Skönt!! Och dom säger att jag är tjock, hahahahahaha. Kanske hon ska se sig i en spegel=).
Nu ska jag göra lite nytta här, sov gott alla ni och ha en bra start på veckan!
So loooong....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar