torsdag 3 september 2009

2 dagar 2 äventyr!

Så sitter man här, trött som bara den. men jag måste ju ställa upp för mina läsare=) och visa mina senaste dagars fynd. Igår var det en helkväll på entré, riktigt trevligt även om det inte riktigt tilltalar mig men lite handlades det. Hittade ett par jättefina hjärtörhänge i samma krakelerade lila som mitt hjärthalsband jag fick av Miko ett år när jag fyllde år. Sen köpte jag dom här glaskaramellerna till min älsklingsskål i spegelglas, ser ut som en halv ut och invänd discokula. Vill bara ha den framme, har en matchande spegel(vuxenvarning) det blir urfräckt när solen lyser på dom.
Ikväll har jag varit på olja/vinnigrettprovning. Det var både kul och intressant, då jag inte kan så mycket av det. Jag är inte så glad för olivolja men det finns i hur många smaker som helst men jag köpte ingen för jag kunde inte bestämma mig men jag kan ju alltid cykla dit när jag bestämt men jag handlade vinnigetter, 3 olika sorter- hjortron, passion och granatäpple. Sen blev det lite såskryddor som kan vara gott till grillat eller bara en god bit kött när man inte orkar göra sås.

Det är absolut en affär jag kommer återvända till, hur mycket present tips som helst. Alltid kul med lite annat än det man alltid ger. Sen hem i regnet för att lägga mig i soffan och kolla på lyxfällan, jag gillar det programmet. Är det för man gottar sig i andra människors olycka? Det värsta är väl att det kan hända vem som helst, eller ialla fall om man inte har koll på sin ekonomi. Hoppas det aldrig händer mig eller nån jag känner. Sen kan jag ställa mig frågan, varför ställer man upp i ett sådant program där hur mycket folk som helst kan se en? Vill man verkligen att andra ska veta hur man har det? Ett annat tragiskt program är rent hus. Hur tänkte dom när dom anmälde sig till det??? Vill man visa hur skitit man har det hemma?? Ja, vad vet jag. Jag håller min skit för mig själv och låter mina vänner lida i den=) när dom kommer på besök. Nu ska jag sätta mig och spela lite, har kommit in i det igen.
So long alla ni!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar