söndag 8 november 2009

Big Bowl & Kalas!

I år blev det ingen fest när jag fyllde år, istället valde jag att dom som ville kunde följa med ut. Vi skulle ju Hard Rock Café men det blev ju inställt och istället gick vi till Big Bowl, vilket var superkul! Minns inter när jag bowlade sist och ska absolut snart göra det igen=). Vi började med att är jägarbuffén, det var gott men jag tyckte det var för starkt. Miko njöt som vanligt av öl (alla som var med är inte med på bild).
Ulrika var oxå med, hon blev sen men men vad gör det. Hon kom ju=) Och var lika kul och trevlig som alltid!Här har ni mig, 36 åringen som snart blir 37. Men jag njuter i massor av mina sista timmar=) Pia var oxå med, det var ett glatt och kul gäng som sågs!
Camilla mötte upp vid bowlingbanan, där hon vissade sina talanger.

Superkul hade vi allihopa, stämningen var på topp hela kvällen, precis som den ska vara!Jag och Camilla, ännu en prinsessbild. Vi är ju något äldre än den förra vi tog=)

Fick ju presenter med, presentkort på kicks av André och Michael Jacksons- This is it av Camilla & I. Tack!
Så här avslutade Miko kvällen, sovandes på min fotpall, det ser mindre skönt ut. Men han klagade inte så.
Tack alla ni som var med och gjorde kvällen till en höjdare! Det får vi göra om!


Och idag är det den stora dagen, min 37 årsdag, som jag har längtat! Och nu är den snart över. Men jag har haft en supermysig dag. M & P sov ju över så det blev mysfrukost och sen present. En jättefin lampa! Sen tog vi en tur till IKEA(kan det bli bättre?=)) Handla lite smått och gott. Sen åkte vi hem och min storebror kom med tårtorna som min svägerska har bakat till mig. Innandet var tårtkalas kom mamma, Anita, Miko och vi åt ihopa. Presenterna var lika fina där, en spikmatta av Miko, en berlock till mitt armband, ljuskoppar och en blomma av mamma, pengar och en flaska vin av Anita, Absolut 80´s av Camilla och barnen, singel ringen av Pia och badpuffar av Ulrika & Awa. Tack för dom jättefina presenterna!


Och nu kommer bilderna på dom superfina och goda tårtorna min söta svägerska har bakat till mig(kolla in hennes mumsfillibabba blog). Temat var vilda western.
En sittandes häst och bakom han har cowboyen sjunkit ner i kvicksanden!

Och 3 lekfulla söta kor var det på den andra. Som sagt superfina! Det var nästan synd att skära i dom. Alla höjer dig, min svägerska till skyarna för dom fina och goda tårtorna! Räkna med att jag kommer återkomma med beställning!

Tack för alla presenter och supertrevlig helg!
So long!

1 kommentar: