tisdag 17 november 2009

Stryka! Hur kul är det??

Idag har detta varit mitt sällskap. Fick nåt jäkla ryck efter att mamma hade ringt om att vi fick vänta med källaren, familjeproblem. Menmen, nu blev alla dukar strukna och gamla dukar och gardiner slängda. Men finns det nåt tristare än att stryka??? Hart oxå borrat idag, fick upp mitt brickband som jag fick i present, nu hänger alla brickor bakom dörren i köket=). Så nu är dom på plats. Sen hämtades cyklen, den har fått nya ekrer till min glädje men kanske inte till min ängel därnere för han fick merjobb=).
Som nu en del av er vet har jag ju köpt mig en espressomaskin och idag blev det en mjölkskummare oxå, mums vad gott det är med hemma latté. Är ni sugna får ni titta förbi=).
Fattar inte vad som har hänt med mig, jag är bara trött, sover dåligt och vaknar flera gånger. Har ni nåt tips till mig? la mig kl 23 igår och mamma ringde och väckte mig kl 10.15 idag men jag hade kunnat sova vidare. hmmm, inte likt mig. Nu ska jag ialla fall i säng om en stund, hur ska jag orka jobba imorgon natt?
So long alla pigga glada läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar