torsdag 26 november 2009

Ny dag nya lärdomar!

I dag har jag varit på mmm- dagen. Alltid kul! Träffar kul människor och för gå på roliga intressanta saker. Det roligaste var informationsgruppen- Att leva med ett funktionshinder. Attans vad söta dom är=). Det är kärlek!
Var inte alls upplagd för detta när klockan ringde, men när jag väl kom dit så var det kul. Är nöjd med dagen. Maten kunde varit bättre men nu ska man inte klaga=). Fick ju många skratt och lära mig nya saker och det är ju inte att förakta.

Så...

Är jag ett evenemang?
Evenemang= märklig händelse! Frågar jag Camilla & Miko så säger dom ja. hmmm, ska man tolka det bra eller dåligt? Är det positivt eller negativt? Men jag är gärna ett evenemang, bara ni ser mig som ett kul och festligt sådant.
Trots att sängen kallade tidigt igår är jag trött idag var ju först på mmm- dagen 8- 18 och har sen jobbat 16.30- 21, så jag får vara trött, eller?
Nu ska tanden borstas, sen ska jag i säng, kolla på csi och prata med Camilla en stund, vi ska ju ses imorgon och äta tårta med barnen=)
Så nu säger detta evenemang nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar