måndag 16 november 2009

Så var helgen över, men vart tog den vägen?

Hej alla! Hmmm, känns som jag har slarvar med skrivningen. Men här kommer ialla fall helgens händelser även om det inte var så många. Var ju borta hos Karin med Camilla + barn, hon skulle ha hjälp med möbelflytt och internetinställningar, ja möblerna blev ju flyttade men det var värre med datorn(det fixas imorgon när vi ringer supporten). Ut i regnet och hem har haft regnjacka och gummistövlar hela veckan för det skulle regna men nu när dom lovat uppehåll och man lämnar det hemma då öppnar himlen sig. Fick handlat sand så Oscar blev ju glad.Så här la sig ialla fall Oski till rätta när vi lämnat soffan efter vi sett saw V, ät inte när ni ser den. Det misstaget gjorde vi. Attans vad oaptitligt det var. Men jag gillar dom filmerna. Man är ju ganska seg på fredagkvällen när man jobbat hela veckan så... Men hos Oscar kom det på lördagen=). Vad är han? Världens tröttaste katt för stunden eller? På kvällen åkte Miko och jag till André för att kolla in nya huset äta och bara umgås, en attans trevlig kväll blev det.Här hittad jag Oscar idag, i tidningsinsamlingen efter det att Otto skrämt honom med att börja skälla på nåt osynligt besök=) Oscar blängde mest surt för jag kom och störde honom med kameran men det kan han gott ha efter ha väckt mig hela helg med att stå och klöcka sig i huvudet på mig för han vill ha upp mig så han får mat. Ja, vilket kärleks fullt förhållande vi har till varandra. Nu ska jag i säng, hoppas på att Camilla och jag ska fika eller ialla fall ses en stund imorgon men den som lever får se=).

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar