lördag 7 november 2009

Detta blev mitt Hard rock café!

Nu är det nära!!! Imorgon eller egentligen idag ska vi fira min födelsedag och jag som längtat och längtat i flera månader att vi skulle åka till Hard rock café, André bokade bord och fixade för att dagen efter bli uppringd att köket deras är stängt. Hmmmm, ja det är ju inte platsen utan sällskapet som gör det så det blev i stället Big bowl. Så nu får ni akta er, 8 faror med klot ska vistas där. Och fan vad kul vi ska ha!!! Och på söndag då är det min dag och min söta svägerska står för tårtbaket, mums vad gott och fint! Nu ska jag spela lite för att sedan prata en låååååååååååång stund med Camilla. Så tills Söndag säger ha det bäst och roa er som prinssesor!

1 kommentar:

  1. gumman lilla jag behöver din röst och fler om det går. kan vinna en tävling men det är tajt. kolla in min mumsfillibabba och hjälp mig snälla. inga bilder på dina tårtor, du skall ju bli överraskad. kramisar

    SvaraRadera