söndag 29 november 2009

Tiden går och vi med den!

Så var det söndag och eftersom jag är ledig imorgon gör det ingenting att det är måndag=)!
Igår minns jag knappt vad jag gjorde på dagen, det blev en tur till Ica maxi och handlades lite och på kvällen kom Johnny och Miko och vi spelade wii för hela slanten, det blev tennis, bowling, boxning och lite mario så idag känns det i armarna=). Men skam den som ger sig. Idag sov jag halva dagen, hmmm inte bra men väldigt skönt! Den har vi rensat i Miko´s källare och han tagit sina sista grejor han hade i min, det är bara mer än 1 år sen han flyttade, snart 2 faktiskt. Men spagettiarmar och ben tog jag mig sedan hemåt för att fixa med adventsljusen(dom 4) sen gick jag bort till Miko igen och åt middag och kollade på wallander. Ingen Lena i sikte, hon skulle ju vara med i denna. Trots min långa sovmorgon ska jag i säng nu. Tills imorgon säger jag nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar