torsdag 19 november 2009

En hel dags sovande!

Idag har jag sovit hela dagen, vaknade med huvudvärk som ledde till att jag bara vände mig om och somnade igen, nästa gång jag vaknade var av telefonens eviga signaler. Det var M som var pratsugen och hemkommen från jobb. Då steg jag ialla fall upp en stund, gav Oscar mat och åt lite själv för att sedan lägga mig igen. Vaknade igen av telefonen flera timmar senare, det var M som ringde innan hon skulle jobba igen. Skönt att hon jobbar och jag sover=). När Miko ringde lite efter kl 16 steg jag upp för natten, jobbar ju nu. Kände mig ganska pigg och bättre blev det efter duschen. Attans jävlar vad det blåste när jag skulle bege mig, men Miko var hygglig och körde mig=). Så här sitter jag, ovanligt pigg men det är skönt. Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på från A- Ö. Det är väääääldigt lugnt här på natten, så tills jag vaknar nästa gång, ha det toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar