måndag 30 november 2009

Så var denna dagen slut!

och det är jag med=), sängen kallar det blev ju inte mycket sömn inatt då telefonen började ringa lite i 3 och höll på till ca 8 i morse, fast ljudet är avstängt på den i sovrummet så kunde jag inte somna om. Men men, jag överlevde det med. Idag har det varit en mamma dag, först hem till henne, skulle koppla in ip-telefoni, men det bara strulade och efter ett par samtal till supporten visar det sig att den ena"dosan" är sönder. Ja, har man bra dag så nog fan regnar det=). Men sen var det vi som cyklade iväg till IKEA, hur skönt som helst att ha det på cykelavstånd. Blev lite ljuskoppar, filtar en weekendväska mm. Lite smått och gott som sagt. Sen en sväng till mobilia, behövde ju ett minneskort och uppladningsbara batterier till mitt wii. Efter det åt vi middag här, jag, mamma & Miko sen blev det slötittande på tv innan Miko gick hemåt och jag skalade nästan 4 kilo potatis mycket blev det men sen är vi många som ska äta här imorgon så. Förhoppningsvis blir det ny vask insatt, den som lever får se=). Nu ska jag i säng, ögonen går i kors och klockan ringer vid 7 imorgonbitti, nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar