torsdag 3 december 2009

Så nu är man gång igen!

Världens sötaste katt! Ja, han kan bara inte hjälpa det=). Men nu har han fått en "kompis" i form av en hund,dock ingen riktig. Men den ska ändå vara i sängen när man ska sova.
Fattar inte vart tiden tar vägen, tycker jag gör inget men ändå försvinner dagarna i ett nafs. Har ialla fall fått ny vask i köket och det är bara positivt. Hur tänkte jag när jag satte i en rund, snyggt men opraktiskt. Nu har jag ialla fall en fyrkantig med lite rostfritt runt. Fortfarande bara en vask men det behövs inte mer när man har diskmaskin, tycker jag.
min nya och gamla vask
Camilla var här efter det att jag hade stigit upp(det är ju trevligare så), vi bänkade oss framför tv:n och wii sen har vi spelat mario och kul hade vi. Men det brukar vi ha med eller utan spel.
Idag har fönsterputsaren varit här, och attans vilka rena rutor jag har nu då. Tyckte ändå inte dom i storarummet var så värst skitiga har ju inglasad balkong där, men det var dom, det ser jag nu=). Så nu har stakar, stjärnor och julgardiner kommit fram, så sakta men säkert gör julen sig påmind hos mig med.
Nu ska jag i säng, seminarium på fm och jobb på em, så jag behöver min sömn-
Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar