måndag 7 december 2009

Så var denna dagen slut!

Så var måndagen förbi och attans vad mycket jag fick gjort=). Började med sovmorgon, alltid skönt. Sen upp och gjorde sig vackrare och åt frukost. Sen träffade jag mamma, vi tog en tur om cykelhandlaren, han fixade min handbroms, den tog inte så bra sen vidare till jysk där det köptes en bänk till köket, som jag kan stoppa saker i. Praktiskt, nu behöver jag inte ha det i garderoben längre=). Hem med det och sen ner på mobilia, skulle handla lite julklappar ju. Nu har jag bara mamma kvar och vad ska jag handla till henne? Kom gärna med tips! Hem med det och sen en sväng till mamma för att sen cykla till coop. Sen hem och satte ihop den där bänken, oj vad lätt det såg ut på bilden men det var svårare i verkligheten, men skam den som ger sig. miko kom och åt sen spelades det lite mario. Hmmm, ska vi aldrig mer spela Diablo, eller? Sen har jag fixat i köket och nu sitter jag här och funderar på sängen, kanske ska lägga mig och kolla lite tv och hoppas på sömn, jaja vi får se!
Tills nästa gång(förhoppningsvis imorgon då, Camilla), simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar