söndag 20 december 2009

Snart är det jul...


...och ikväll sjöngs den in av Peter Jöback.
Idag har jag inte gjort nåt vettigt känns det som, gick i pyjamas till det var dags att göra sig redo för kvällen. Sen gick det i ett ryck in i duschen fixa frisyren måla sig och klä sig och till kvällens ära blev det kjol. Kul att klä upp sig ibland. Middag åt vi hos Anita, hennes fantastiskt goda fläskfilé gryta sen skulle vi till arenan men vi fick göra ett stopp hemma hos mig för jag hade glömt biljetterna, de var ju tur vi kom på det hos Anita. Det var ialla fall en jättebra konsert, han är både snygg och rolig och sjunga kan han med. Fick gåshud på armarna emellanåt. En annan stämningshöjare är ju all snö vi har fått och inte har det slutat snöa än heller. Hoppas bara det håller över julafton. Visst hade det varit nåt särskilt? En vit jul i Malmö, det är så man längtar så man får veta. Nu har jag ialla fall snart slått in alla julklappar, fick Miko´s igår och mammas sista kommer imorgon så. Nog svamlat från mig, ta på mössan och njut av kylan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar