tisdag 8 december 2009

Ännu en dag in slängandets tecken!

Idag har jag bara varit hemma, fick ett ryck vid middagstid med att ta itu med mina skåp där jag lägger allt jag inte vet var jag vill ha det. Men nu är det utrensat, vilket är väldigt skönt. Mamma kom hit en sväng, då fick hon lite ytterkrukor. Sen har har Oscar poserat för årets julkort, jag kan ju inte visa det här innan jag har skickat dom så bild kommer senare, men han var inte värst medgörlig när det skulle göras men skam den som ger sig. Nu är dom utskrivna, skrivna och imorgon blir dom postade. Middagen åts hos Miko idag, lika gott som alltid. Han kan det med sås=). Vi skulle till och spela Diablo ikväll men mitt tangent bord lever sitt eget liv så det blev att vi förlorade alla våra saker vi lagt ut, men men det kan vi säkert hitta igen hoppas jag. Nu ska jag snart i säng imorgon ska vi till IKEA med jobb, ett sista handlingsryck innan årets pengar bränner inne=). Simma lugnt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar