torsdag 24 december 2009

Julfirande!

Låg och tittade på tv inatt innan sömnen infann sig. Då gick strömmen i hela lgh och vad kul och innan jag hittade orsaken till detta gick det en bra stund. Men till slut så... då läcker diskamaskinen. Oj, vad skoj! men turen i allt är väl att det "bara" var i skåpet så det vara att torka och stänga den och idag har jag kört den med en spann under rören för jag kom på att det var när jag tömde den som det var problem. Så nu får vi se om den kan andvändas idag eller vi får ta det för hand. nu ska jag fixa det sista innan jag ska göra mig jul fin.

God Jul till er alla från Oscar & mig!

1 kommentar:

  1. ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪
    Till min underbara vän
    ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪
    Njut av livet och lev idag.
    ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪
    ...Och ett GOTT Nytt år.
    ..Massor av kramisar
    ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪

    SvaraRadera