onsdag 23 december 2009

Nu står julen för dörren!

God Jul!
Nu är det inte länge kvar innan tomten hälsar på(ialla fall hos oss som tror på honom). Idag har det förberetts inför imorgon, hur mycket mat som helst, men äts allt upp? nja, det är ju det, man kan äta det i dagar efter men då är man inte så sugen på det. Det är konstig det här med jul, först handlar man klappar som besatt sen är det mat i mängder, hmmm blir det värre och värre för var år? Var en tur på mobilia idag, kul att titta på alla stressade människor, dom handlar som om den sista dagen är kommen. Ska dom leva på det hela januari? Ja, jag har handlat lite av varje, så hoppas jag på att det äts upp.
Har för första gången griljerat en skinka, sen vet jag inte om det blev bra, det får jag återkomma med=).
Klappar i massor ligger under granen, vi som inte skulle handla så många i år. Men varför skulle det bli av, när inget annat blir det =).
Miko har varit här ikväll, ätit, kollat slutet på en film och spelat wii.
Imorgon åker han till Fbg, och för att reta hon riktigt skickade jag med lite julklappar=).


Tänkte jag skulle vis lite vinter bilder från min gata, det var fint när det var här men nu har det töat bort: För varför skulle vi skåningar få en vit jul?

Så orörd och fin, det är så man ville lägga sig ner och göra en snöängel. Men hur hade det sett ut om jag satt mig våt i bilen för att sedan komma blöt till Ulrika.

Nu ska jag kolla runt lite innan sängen kallar man har ju lite göra imorgon innan "julmarodörerna" kommer.
Nattinatti alla söta tomtenissar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar