torsdag 31 december 2009

Nyårsafton och pyjamasklädd!

Igår hämtade jag hem Oscar, trots allt han gör gör för att reta mig så har jag saknat honom.
nu är det sista dagen på året och hur summerar man det som varit? Ska man göra det? Eller låta det vara? Jag tror jag ser 2009 som ett bra år. Allt kan ju bli bättre, men sin lycka står man själv för och jag tycker nog jag har lyckats med det. Ikväll är det fest, en stor fest där jag inte känner så många. Alltid kul med nytt folk. jag sitter ialla fall i pyjamas för stunden, borde hoppa in i duschen och börja göra mig partyredo. Pia kommer hit innan det är dags, så man kommer i partystämning=).
nu ska jag lämna datorn för i dag och återkommer imorgon med bilder och berättar om kvällen/nattens partande.
Ha en superkul kväll och gottnytt år till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar