lördag 2 januari 2010

God fortsättning!

Så nu är 2010 här. vad kommer det bli av det året?
Min nyårsafton var superbra, var på en stor fest på stadionbaren. Hellyckat! var ju egentligen inte sugen eftersom jag inte kände mer än ett par stycken där. Men det blev som sagt jäkligt lyckat. Och vi kan nu kalla mig succékvinnan=). Jag bjöd på mig själv och gjorde bort mig ett par gånger men vad gör det om 100 år. kom hem kvart i 5 fredag morgon men kom inte i säng förrän 20 i 7. hmmm, hur lyckas man med det? jo, man tar med folk hem som inte har vett att gå=). Idag har det varit segt, men ändå väldigt trevligt ikväll, hade lite vänner på besök så det blev tacos, marängtårta och wii spelande.
Nu ska i alla fall denna trötta sega svensk i säng.
God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar