onsdag 27 januari 2010

Så kom det snö i massor, igen!!

Så var snön tillbaka, i massor med kan man ju säga=). På både gott och ont. Hur fint och mysigt det än är så hade det varit skönt med lite vår nu.
Lite foto från min gata, tagna i eftermiddags, det var ju ganska snöigt och blåsigt.
Men jag gillar vintern, fint med snö, kallt så man får ta på sig massor med kläder när man ska ut, man är ju så söt i mössa.
Idag har jag varit hos doktorn, kände mig inte sjuk närjag dit, skulle bara ha nya recept men fick det + 3 nya efter som hon tyckte det rosslade i halsen. Så nu ska vi kurera det med. Sen var det fotvård efter och det är alltid skönt. Sen gick hem på lätta fötter trots snöovädret som visade sig idag. Ikväll har jag haft fika gäster, det blev hemma semla, te/kaffe och läsk till det.
Nu ska jag göra inget och sen lägga mig och kolla csi.
So long i vintervädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar