lördag 9 januari 2010

Film ska ses på bio!

idag har varit en sådan där dag ni vet, där man hinner med massor och ändå får man tid över. Visst är det skönt med sådana dagar? Var en sväng på mobilia med mamma, skulle in på telia och fixa med min nummervisning för helt plötsligt funka inte det, sen blev det en runda på lager haus för avsluta turen med malmborgs. Det köptes även fastlagsbulle med hem som vi fikade på i väntan på Pia för vi skulle ju till Ikea med, sagt och gjort. Nu har jag fått mig en golvlampa och lite annat smått och gott.


Har varit på bio ikväll och sett, Har du hört ryktet om Morgans. En kul film, den hade sina poäng=). Jag tycker att film ska ses på bio, sen spelar det nästan ingen roll vad det är, bara atmosfären gör en bioglad=). Åt innan med på en lite spansk restaurang med mycket god mat för en billig peng och det gillas, ju billigare desto bättre. Nu ska jag packa upp min Ikea fynd sen blir det väl en runda mario innan sängen kallar. Imorgon kommer Camilla och barnen och då är det full rulle!
Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar