onsdag 20 januari 2010

Ett sätt att sova på!

Oscar , min söting! Han har mååånga sköna stilar när han sover och här en av dom. han märkte inte när jag gick eller när jag kom tbx från tvättstugan, då är man trygg när man sover.
Idag har jag bara gjort tråkiga hemmasysslor, dammsugit, tvättat och vattnat blommer men jag har oxå pratat i telefon. har ringt och klagat på min brevbärare som tycker det är ok att sitta i trappan och röka, men synd, det tycker inte jag.
tvätta är nog fan bland det tråkigaste som finns och när jag ska bära ner är jag övertygad om att jag tvättar till mer än bara mig, men när jag sen sorterar är där bara mina kläder. Konstigt, det är ju så mycket=).
Miko har varit här ikväll(ovanligt va?), vi har ätit och spelat supermario, det går inte så där jättebra men vi har ialla fall kul.
Nu ska jag i säng ska ju jobba imorgon.
So long.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar