lördag 16 januari 2010

Är jag ond?

Jag har ialla fall aldrig sett mig som det, men jag kan ha fel? Visst är jag inte guds bästa barn men jag skadar ingen fysiskt eller psykiskt medvetet. Jag tycker att alla har samma rättigheter, men jag anser det inte står rätt till huvudet på en om man beter sig som dom gör och sen har dom friheten/rättigheten att skaffa barn utan att bli kollade. deras barn kan känna sig stolta över sina mödrar! Jag tycker ialla fall människor som dom ska kollas, barnen har rätt till vettiga föräldrar! Är jag ond som berättar för Miko hur jag mår? Ska jag bara låta det bero? För jag tycker att man ska kunna berätta för sina vänner när man mår dåligt. För mitt mål var aldrig att få han må dåligt eller förstöra hans helg. Men jag hoppas att han fattar att det inte står helt rätt till hos dom, men vill han vara vän med dom så varsågod! Idag har jag fått ca 60 sms om vilken dålig, äcklig människa jag är samt om vilket hett sexliv Miko har i helgen,allvarligt lämna mig ifred o låt han leva det liv han vill utan att dra in mig i det. Miko är min vän, en av dom bästa! Han fanns för mig när jag låg på sjukan han hade sin första semestervecka där med mig. Jag vet inte om jag hade gjort en sån sak. Men detta tar på vår vänskap och det känns som det kommer emellan oss, jag vill inte det men ....
Nog om det, han är bra människa och vän!
dagen har gått i lugnets tecken, var på kalas i em sen hem igen och på med jamasen. Är trött, har ont i huvudet och gallan. Så nu är det skärpning med livet och maten.
Nu ska jag se slutet på filen sen ska tanden borstas och jamasen av för sängen kallar och imorgon ska det jobbas.
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar