måndag 4 januari 2010

Så var julledigheten slut!

Så var man tbx på jobbet igen, efter fleeera dagars ledighet. Varför är det så tungt första dagen? Skulle egentligen ha börjat i lördags men tog semester då med=). Så lördagskvällen tillbringades hos Ulrika som bjöd på en supergod afrikanske kycklinggryta. Söndagen blev det Ikea med Ulrika och Awa, ny säng skulle köpas och jag hjälpte till att bära=), jag fick en ursnygg matta så nu ska julpyntet ner. Ska bli skönt att få det som vanligt igen.
Nu har jag snart gjort mitt första pass det året, det har ju gått riktigt snabbt men jag är trött och vill hem och sova men nu har mitt pass blivit 20 min längre. Väl hemma ska jag hämta upp jullådorna så det kommer ner igen.
Nu ska det göras ett sista ryck innan det är dags att cykla hem i kylan.
Ha det toppen i kylan och glöm inte mössan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar