lördag 16 januari 2010

Helg!

Leeeedig, och det njuts det av! bara synd att mobilen får en massa sms som jag vägrar svara på, för jag anser att sjuka människor inte behöver uppmuntras. Sen i torsdags kväll har jag fått närmare 100 sms som berättar vilken ful, äcklig ond människa som ingen vill ha göra med. Hmmm, ändå fortsätter dom sms, så nåt måste jag ha som dom vill ha. Fredagkvällen innebar hemmapizza, film och trevligt sällskap, en kväll att minnas=). Miko och jag ska ju inte ses, han har besök(därav alla sms). Dom verkar tro att jag inte klarar mig utan honom, men som jag säger jag har gjort det innan och kan göra det igen, bara synd om en sån här sak ska komma emellan då dom har fått bestämma att vi inte ska umgås. Vill han träffa dom ska jag inte hindra honom, men han kan ju inte tro att jag ska vara som vanligt när det är mig dom hoppar på. För att inte bli mer osams med honom än vad vi blev igår så kommer jag inte höra av mig till honom, vill han nåt får han ju ringa.
Men som sagt jag hade en trevlig kväll med trevligt sällskap=). Idag är det kalas som gäller på eftermiddagen sen får vi se vad det blir ikväll, imorgon ska det ju jobbas extra på dagen så kanske blir det att ligga i soffan och kolla på film eller så går jag ut. Jaja, det får tiden utvisa. Hoppas ni har det bra och njuter av helgen! nu ska jag fixa presenten, sen göra mig snyggare.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar