söndag 10 januari 2010

Söndag....

... och imorgon ska det jobbas. Så är det för dom flesta, men jag ska inte klaga för jag behöver inte ställa någon klocka=). Det är inte ofta jag ställer klockan, för jag är lite av en sjusovare och njuter av att jobba natt. Idag har jag gjort massor, varit på tur med Pia, det fattades ju saker till hennes byrå hon köpte igår så det blev en tur till Ikea idag med, sen blev det andra stopp när vi var på svågertorp, det är inget ställe man är på så ofta. Skulle ju ha träffat Camilla och barnen idag men det fick vi skjuta upp till fredag(hoppas det funkar då).
Idag har jag jagat Oscar med kameran, men han var inte alls på humör för det.Men ett kort från sängen när han ligger utsträckt blev det ialla fall, ingen ligger som han=).
Miko har varit här ikväll, ätit och spelat mario, men det går inget vidare för oss. Nu ska jag tömma diskmaskinen, borsta tänderna och lägga mig och kolla tv.
Nattinatti och simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar