onsdag 6 januari 2010

Så var julbevisen borta...

Idag har jag varit flitig sedan jag steg upp, tvättat och städat bort julen. Attans vad tomt det blev där granen stått men Oscar verkar gilla utrymmet=). det är mysigt när det är framme men attans skönt när det är undanstädat. Satt fram lamapan jag fick i present, lagt på nya mattan jag fick av Ulrika. Sen har det tvättats i massor, 6 maskiner blev det. men nu är det gjort och imorgon lägger jag in det och vattnar mina blommor så blir dom med glada. Miko var hygglig och hjälpte mig ner med slingan och grannen sen hjälpte han till att bära ner det i källaren, han är hygglig han.
Ikväll har vi varit hos mig, ätit , kollat film- Baksmällan, skitrolig!!! Sen har det spelats Mario på wii. Nu ska jag i säng så jag är någorlunda pigg imorgon, då är det middag hos mamma=).
Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar