tisdag 29 december 2009

4 dagar borta men nu är jag här igen!

Efter 4 dagars frånvaro får jag uppdatera lite=).
Julafton flöt på fint och alla verkade nöjda med sina julklappar, jag fick en del. Väldigt nöjd med alla!
Så här tillbringade Oscar julaftonsdag innan alla kom=).
Får ju säga att jag är nöjd med granen, den var ju ganska fin ändå.Natten till juldagen sov M & P över, så det blev lite wii spel innan sängen kallade. På juldagen lämnade vi Oscar hos mamma för att sedan åka hem till dom och där har jag varit i tills idag. Inga bilder finns för jag glömde min kamera hemma. Men på lördagen blev det en tur till center syd och kollade lite på julrean, några fynd gjordes. Parfym och ett diadem till nyår bla. Sen hem och bara mös med en god middag, man äter alltid gott hos dom. På söndagen åktes det till Skyrup- trästället, jag gillar verkligen det stället. Måååånga fina saker handlades=) Sen hem och åt, fikade med grannarna sen upp och kollade lite tv innan det var dax för sängen för på måndagen skulle vi först till tyringe oxå en rolig affär där man fyndar, jag gillar det. På kvällen var det bio som gällde. Vi såg AVATAR, en film som verkligen ska ses och det på bio. Jag gillade den skarpt! En påkostad och välgjord film. idag har jag kommit hem och det är som dom säger, borta bra men hemma bäst. Ska bli skönt att få sova i egna sängen inatt. När jag kom hem var jag och fixade naglarna inför nyår så nu är dom med fina(nu ska vi se vad vi kan göra med resten). Ikväll har Miko och Johnny varit här, vi har ätit, fikat kollat tv och kört lite mariocart.
Nu ska jag läsa lite bloggar innan sängen kallar. Hoppas era juldagar har varit bra! Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar