onsdag 16 december 2009

Idag visas lite av mitt julande!

Här kommer årets julkort, vi säger God Jul och gott nytt år till alla er som inte fick nåt! Ja, till er andra oxå=).I år har jag julpyntat, kanske inte så mycket men ialla fall mycket mer än vad jag brukar. Det brukar bara bli fönsterbelysning men i år är tomtar, gran och kyrkbyn framtagen.
Kommer Malmö ha så mycket snö i jul, tro?
I år fick det bli blå och silvriga kulor i granen, var ju helt 100 på att jag hade röda, men nähä.

Ett dansande tomtepar har oxå hittat hem till mig med hjälp av mamma=).
Och sist men inte minst, Oscar!


Idag har det snöat i massor och det lägger sig, kandet bli bättre? Hoppas den ligger kvar till jul eller att det kommer ny tills dess. Det hade varit mysigt med en vit jul, det var läääääänge sedan.
Det som dock bekymrar mig nu är, min cykel står på jobb, kommer jag kunna cykla hem den på fredag morgon??? Eller kommer jag få gå med den?

Idag har mina arbetskamrater varit här, inte alla men nästan så. Vi ska ju höja våra tjänster och byta schema. Men vi fick göra ett provisoriskt så länge och börja med ett nytt tills februari då det ska börja. Nu ska vi alla få 100% men ett fast schema på 95% och flyta dom andra 5%. inga större förändringar för mig, jobbar lite längre på morgonen, 2 extra nätter + dagar på 6 veckor. Så jag ska inte klaga, dom på dagen får långa dagar.

Imorgon ska jag klippa mig, det blir att gå dit men det är ju inte så långt, det tråkiga är att jag får åka buss till jobb och det gillas mindre. Nu ska denna halvtrötta svenska snart i säng, så ploga er fram och hade toppen i snön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar