onsdag 9 december 2009

Lite jobb men mest ledig!

idag har jag varit ledig men det blev en tur till IKEA i jobbsyfte, jag och Camilla skulle ju handla lite till stället. Och nu är det gjort. Det blev bord, matta, julpynt och lite annat. Sen var vi där och lämnade det, fick en rekvisition så imorgon ska jag fixa lite kablar och fotopapper på onoff. Så fint vi kommer få det när allt är fixat.

har lidit av värsta huvudvärken hela eftermiddagen så humöret har inte varit det gladaste och inta var jag sugen på att fixa nån middag heller men det blev ialla fall lasangette, och det var en succé hos Miko och mig. Ja, Oscar med för han slickade tallrikarna rena när vi tittade bort. Denna katt. Miko hjälpte mig att installera mitt nya tangentbord, så nu funkar alla mina knappar igen, jippie!
Ett sånt här är det, logitech G15. Ett gamingkeyboard. Som den fantastiska spelare jag är så behövs det, hahahahaha.
Har inte fått iväg julkorten idag heller, nu hoppas jag på imorgon men det känns som den som lever får se=).
Nu ska jag ialla fall i säng, attans vad ordentlig jag har blivit=).
Nattinatti alla nattrumlare, simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar