lördag 28 november 2009

Wii....

Idag har det inte gjorts mycket vettigt, eller det beror på vad man ser som vettigt. Började dagen med att cykla och handla och hämta lite paket(6 st) sen cyklades det hem och åts frukost och plockades undan och dammsögs vilket min lägenhet var i stort behov av. Nu har jag bara en katt igen=). På eftermiddagen kom Camilla och barnen, det är alltid lika kul när dom kommer. Vi mumsade på tårta och sen blev det spel som gällde lite data och wii i massor, både barnen och jag & Camilla spelade. Innan Miko och jag hamnade framför tv:n intogs middagen på blå huset, mums!
Senare på kvällen var det jag och Miko som spelade ett par timmar, tiden går fort när man har kul=). Så ja mitt nya wii kommer bringa många skratt och mycket glädje tror ja. har även börjat se den nya Harry Potter filmen, men trött som alltid är så fortsätter vi på söndag för imorgon ska vi ses här och spela wii hos mig. Nu ska jag i säng så jag är pigg och utvilad imorgon. Nu säger detta evenemang nattinatti!

1 kommentar: