onsdag 4 november 2009

Vilket höstväder!

Idag har det varit höst ialla högsta grad. Kallt, regnigt och blåsigt! Man vill verkligen inte gå ut i ett sånt väder, men jag följde med mamma till ögonkliniken. När vi skulle ut så frågar jag är det kallt så man behöver mössa? Nä, svarar min älskade mamma. Jag kan berätta att jag hade ingen känsel i panna och öron när jag kom hem flera timmar senare. Det gick sådär för mamma hos ögondoktorn, dom hittadeeller såg inget fel men mamma har ont i ögongloben och det känns som hon har en hinna för. Vi får se vad fotona(antagligen röntgen) visar. Sen trotsade vi kylan och cyklade hem till Anita och skulle fika men hon bjöd på middag och det är ju alltid trevligt. På cykleturen hem skulle jag handla ris, men det blev allt annat än ris. Varför är det alltid så? Oscar blev ialla fall glad för han fick tonfisk. Sen har kvällen lunkat på, legat i soffan och pratat i telefon och kollat tv. Jagat Camilla på telefon för hon har jagat mig på min med dåligt resultat, men till slut fick vi pratat=).
Här har ni en nyborstad Oscar i närbild, han gillar verkligen kameran men inte borsten lika mycket. Men elak som jag är tvångsborstas han och han avslutar det hela med att bitas=).
Och förresten, Tack söta svägerska för du fixar mina tårtor- du är BÄST!
Nu ska vi se om där är någon jag kan plåga på msn innan det är dax för sängen, klockan ringer ju halv 8 imorgon, ännu en kurs att gå.
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar