söndag 2 maj 2010

Årets första grillning...

... är nu avklarad=). Det har blivit lite av en tradition att vi ses och grillar på min gård till valborg och så blev det även i år. Uppslutningen var bra, trots regnet. 10 min innan vi skulle ses öste det ner men väl på gården hade slutat, bara synd att det inte var någon värme i luften, men trevligt och roligt sällskap gjorde att man skrattade sig varm=).
vi åt på gården men sen gick vi upp här och festade vidare, lite nytt folk var med under kvällen och det gillas. Man behöver lite nytt blod i umgänget ibland.
1maj gick åt till att jobba så det blev ingen demonstration där, men det hade nog inte blivit ändå=). dagen har flutit på fint, trots tröttheten gick dagen fort, sen hämtade Pia mig och vi åkte hem till mig och kollade film- It´s Complicated. Sen var riktigt rolig. nu ska jag i säng, det blev inte många timmars sömn inatt och det känns.
So loooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar