torsdag 6 maj 2010

Så har denna dagen gått!

Så här tillbringar Oscar sina dagar på balkongen! Tänk den som kunnat göra det=). igår fick jag tbx min dator, jippie för mig!!! på dagen jobbade jag och på em var Camilla och barnen här en stund och härjade. Alltid lika kul=). Idag har jag fixat mina naglar så nu är dom fina igen, sen var jag och Pia på Entré, skulle kolla på skor och jag kom hem med 3 par=). 2 olika par ballerina och 1par tyg sneakers. Så nu klarar man sig över sommaren hoppas jag, ska bara hitta ett par snygga flippfloppare jag kan ha när det är stranddax. Ikväll har det mest gjorts ingenting, Miko jobbar kväll nu så nu kan man se vad man vill på tv=). Men jag saknar hans sällskap. Nu ska jag ringa honom innan sängen kallar!
So loooooong.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar