måndag 31 maj 2010

Kalasredo då och nu klar för sängen!

Så här blev det. Målad, friserad och klädd i klänning= kalasfin! Igår var det alltså dags för M`s kalas. Som vanligt blev det lyckat och matsäck fick jag med mig hem. Hon blev väldans glad för sin väska, den hade hon inte räknat med att få. Den var ju slut, tur jag beställde den sista då=).
Här har ni den! Nu är hon matchig och fin när hon går på stan, nästan som en hollywood fru=). Det var ett kalas med pompa och ståt, för vilja ha ett litet kalas blev vi ganska många. Men vi hade kul och hon verkade nöjd.
Idag har jag bara gått i pyjamas hela dagen, tagit en sväng med dammsugaren innan det var dags för mors dag middag på Vagabond, attans mycket folk var där men vi hade tur och fick ett bord ändå. Och i vanlig ordning var maten god! Efter det blev det en runda till coop i sällskap av Miko. Sen kollade vi film här hemma och nu ska jag i säng, känns attans skönt att jag tog ledigt inatt med.
Så tills imorgon säger jag, so loooooong....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar