måndag 17 maj 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Men det kan ju bli bra ändå=)! Igår visade sig vädret från sin bästa sida, det ösregnade hela dagen. Vi skulle träffas och grilla men så blev det inte utan i stället blev det lite party hemma hos mig med grillgänget. Det blev riktigt lyckat om man bortser från att en blev full och spårade ut. Hon lyckades göra 2 brännmärken i min balkongmatta och ett stort på duken. Nu är det inget som syns, men jag vet att det är är där och att inget sa hon. För jag göra sig mer poppis så dricker hon upp en halv flaska gin av Pia utan fråga om hon fick ta. Ja, till mig är hon INTE välkommen fler ggr. Vakande med huvudvärk och kommer att gå och lägga mig med det med. men har ändå fått gjort en hel del idag, mamma har varit här och fikat, städat efter igår, handlat i massor, ätit middag på "blå huset" med Miko för att sedan åka hem och kolla film. Nu ska jag i säng, huvudet bultar ögonen går i kors men innan jag dyker ner ska Oscar låda tömas. så, nattinatti och njut av morgondagen! So loooooong....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar