lördag 15 maj 2010

En ny i familjen!!!

Idag har jag haft sovmorgon, vaknade med ett ryck halv 12. Jag klagar inte för det var skönt=). Det har känts som lördag i dag, kanske för det var helgdag igår med.
Som ni säkert vet vi detta laget har jag världens bästa mamma, och nu hade hon kommit på världens bästa idé tyckte hon. I år får vi skura din matta på balkongen, Oscar har ju kräkt på den sen är det spillt mm. Så då köper mamma nåt medel och jag plockar undan på balkongen och dammsuger sen sätter hon igång att skura=). Men under dammsugningen insåg hon att min dammsugare knappt suger, så det slutade med att jag fick gå ner och köpa mig en ny.


Så här är den! Jag har fallit för reklamen, ni vet den med hundarna, han som bor vid stranden. Det är denna, dom sa att den var bra när man har djur och Oscar fäller som bara den. Så på söndag blir det dammsugs premiär med den. För imorgon har jag annat att göra, ska sola på dagen, hämta ett paket och mamma kommer och fixar med resten av mattan och på kvällen ska jag bort och grilla och dricka massor av alkohol=). Jag säger det för det kommer säkert inte bli så mycket dricka. Ikväll har vi varit hos Miko och ätit kollat hockeyn sen blev det film. The signal, ja man kan inte anklaga den för att vara jättebra. Menmen, man kan inte lyckas var gång.
Nu säger jag nattinatti, för det kommer en dag imorgon med!
So long....
Lägg till bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar