måndag 24 maj 2010

Så var det gjort!

Idag har jag varit tbx i skolbänken, det började förra måndagen Vi var på diabets utbildning men idag var det prov, jag har ingen inlärningskunskap, den skakade jag av mig i början av 1991 när jag började jobba, sedan dess har jag inte pluggat inför ett prov. tror inte heller det gick så bra idag, det var lätta frågor men man skulle formulera sina svar och det är inte min grej kom jag på. Efter det var det lite jobb för att sedan möta mamma på entré, hon skulle hitta kläder till helgens 40 års kalas, hon hitta en fin kjol och ett par skor, jag köpte mig en väska till kalaset och ett par gympaskor. När vi skulle cykla hem, stannade vi till vid mobilia och när vi skulle vidare hem där ifrån cyklade mamma och ramla, hon klarade sig helskinnad om man bortser från ett skrapsår på näsan och ett jack i pannan, glasögonen fick sig en skrapning men glaset höll ialla fall.
Oscar har varit helt vild här ikväll, man kan inte tro att han är 12 år snart. Min lilla goding=).
Nu ska jag lägga mig och kolla på playa del sol och skratta i massor!
So loooong.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar