lördag 29 maj 2010

Kalasklar!

Ialla fall är naglar och färgen på håret det=). Nu är jag på jobb för att sedan vara ledig 2 nätter, imorgon ska det kalasas, M fyller 40 och det ska firas med pompa och ståt. Hela mitt köksbord är fyllt med presenter till henne, kan ju inte avslöja vad men på söndag kanske det kommer en bild eller två. Jag har fixat mina naglar dekorationen går i samma färg som finns i klänningen jag ska ha på mig och håret hat fått färg, för det hade en hisklig utväxt. Nu ska vi bara se om det går att få en frisyr av det. Här är det lugnt som bara den, alla är i säng. Hade jag varit hemma hade jag säkert varit det med, trött som bara den.
Nu ska jag sätta mig och kolla på DALLAS, har ju första skivan med mig på säsong 12=).
So loooooong....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar