söndag 9 maj 2010

En turbulent vecka går mot sitt slut!

Nu säger jag äntligen söndag!!! och förhoppningsvis går det med lugnare och snällare tider. Det har varit en pissvecka, med en massa elaka sms och sena ringningar till både mig och Miko men nu hoppas jag det är över. Det känns som jag har gråtit i en vecka och tack ni som orkat med mig. Tack P för du tog det där samtalet, ni som är inblandade vet vilket jag menar. Vi verkar ha fått ett lugn mellan oss igen,även om det kan vara lite spänt men ge det tid. Vi är ju ändå bästa vänner jag och Miko. Har haft ont i gallan igen, men det är ju stressrelaterat så kanske ger det med sig nu. Idag har det varit lugnt, bara ett sms och inga samtal. Miko har fått en del men förhoppningsvis slutar dom där med, även om jag känner att nu får han veta hur jag har haft det i ett par år. och det är inget jag önskar någon!
Inatt har jag tagit ledig från jobb har sovit dåligt och lidit av illamående, men imorgon ska jag på det igen så nu kallar sängen!
So loooong.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar