lördag 22 maj 2010

Tycka lika?

Måste man tycka lika bara för man är vänner, bästa vänner? Jag har egna åsikter och dom berättar jag gärna men jag står för dom med! Jag tycker att det är det olika som gör en speciell, alla mina vänner är olika och det gillar jag dom för. Det är starka härliga personer som går sin egen väg och står upp för det dom tror på. Men... ibland måste man ju mötas på halva vägen, för hur skulle det annars bli när man träffades? Alla vet ju att jag och Miko är dom bästa vännerna(eller jag vill ialla fall tro det), vi finns där för varandra i alla lägen, men jag har ju fler av den sorten, mina änglar som ser till att jag mår bra, skrattar och njuter av livet men tbx till Miko, alla vet ju att jag har haft det lite kämpigt med en del saker dom senaste åren som varit påfrestande och på ett sett tror jag vi har kommit varandra närmare nu när han har fått smaka på det oxå, inte för att jag önskar att nån annan ska gå igenom mitt helvete. Dom sista 2 veckorna har det varit helt tyst från dom både på mobilen och hemtelefonen och jag har sovit mig igenom nätterna utan att vakna, och ljudet har varit på mina telefoner. Men nu är det ju så då att man väntar på att nåt ska hända. Men nu tar jag dagen som det kommer, är stark där det behövs och lite svagare ibland. Men för stunden mår jag bra, har mina egna åsikter och är stolt över dom för gör mig till mig. Nu ska jag snart lägga mig och när jag vaknar hoppas jag på sol så jag kan vara ute och på kvällen ska det grillas med Miko, M & P.
So loooong och njut av värmen vi vet inte hur länge vi har den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar